یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

چطور از گوگل لنز برای بررسی وضعیت پوستمان استفاده کنیم؟ + روش استفاده

  • کد خبر: ۱۶۹۹۱۱
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
چطور از گوگل لنز برای بررسی وضعیت پوستمان استفاده کنیم؟ + روش استفاده
گوگل اخیرا یک ویژگی جدید و باورنکردنی را برای گوگل لنز (Google Lens) معرفی کرده است: بررسی وضعیت پوست.

شهرآرانیوز - از بین مجموعه وسیعی از خدماتی که گوگل در طول این سال‌ها ارائه کرده است، شاید یکی از پر استفاده‌ترین‌ها آن‌ها اپلیکیشن‌ گوگل برای تلفن‌های همراه باشد. این شرکت منابع زیادی را به این برنامه‌ اختصاص می‌دهد تا کیفیت آن را بهبود بخشد.

«گوگل لنز» (Google Lens) یکی از ابزار‌های مبتنی بر تصویر است که به کاربران اجازه می‌دهد آنچه را که از طریق تلفن هوشمند خود می‌بینند جستجو کنند. اساساً، لنز یک تصویر آپلودشده یا گرفته‌شده را با سایر تصاویر اینترنت (مشابه جستجوی سنتی گوگل) مقایسه می‌کند و نتایج را براساس شباهت آن‌ها به تصویر کاربر رتبه‌بندی می‌کند. این ویژگی به کاربر نتایجی را درباره آنچه که به آن نگاه می‌کند (مثلاً شناسایی یک گیاه ناشناخته) ارائه می‌دهد و آن را یک قدم جلوتر می‌برد. قدم بعدی ارائه توصیه‌ها و اطلاعات درباره آن شی خاص است. برای مثال، اگر تصویری حاوی محصول خاصی باشد - مانند شلوار جین یا کفش ورزشی - لنز ممکن است نتایجی را فهرست کند که اطلاعات بیشتری درباره آن محصول ارائه می‌کند. در مثالی دیگر، اگر لنز بارکد یا متنی را در تصویر تشخیص دهد (مثلاً نام محصول یا عنوان کتاب)، نتایج جستجوی گوگل برای آن شی نیز نمایش داده می‌شود.

گوگل اخیرا یک ویژگی جدید و باورنکردنی را برای گوگل لنز معرفی کرده است: بررسی شرایط پوست. کاربران اکنون با این برنامه می‌توانند از پوست خود عکس بگیرند (برای مثال راش یا تغییر رنگ) و گوگل آن را با مرتبط‌ترین نتایج مطابقت می‌دهد و بینشی از وضعیت آن ارائه می‌دهد.

چطور از گوگل لنز برای بررسی وضعیت پوستمان استفاده کنیم؟ + روش استفاده

همانطور که لو وانگ، مدیر ارشد مدیریت جستجوی گوگل، توضیح داده است «شاید توصیف کلامی وضعیت یک خال یا بثورات عجیب روی پوست شما دشوار باشد. خوشبختانه، راه جدیدی وجود دارد که لنز می‌تواند به شما کمک کند تا شرایط پوستی مشابه پوستتان را پیدا کنید. فقط یک عکس بگیرید و آن را در لنز آپلود کنید، تا گوگل تصاویر مشابه آن را جستجو کند. این ویژگی همچنین موقعی که مطمئن نیستید چگونه چیزی را در بدن خود توصیف کنید (مانند برآمدگی روی لب، خط روی ناخن یا ریزش مو) به کار می‌آید.»

قدرت این فناوری حیرت‌انگیز است. گستره مراقبت‌های پوستی بسیار گسترده است و مدت‌هاست که به عنوان عرصه‌ای مناسب ابزار‌های جستجوی مبتنی بر تصویر تبلیغ می‌شود. جدیدترین فناوری گوگل لنز این پتانسیل را دارد که با برنامه‌های کاربردی آسان، دانش را برای عموم مردم در دسترس‌تر کند. علاوه بر این، این ابزار‌ها ممکن است کار پزشک را هم راحت‌تر کنند. اگر پزشک با بثورات پوستی یا بیماری نادری مواجه شود که قبلاً هرگز آن را ندیده است، این برنامه‌ ممکن است بتواند به روند تشخیص کمک کند.

روش استفاده از گوگل لنز

۱. برنامه گوگل را در تلفن همراهتان باز کنید.
۲. دکمه «لنز» را بزنید.
۳. عکسی را که می‌خواهید جستجو کنید انتخاب کنید یا آن را آپلود کنید.
۴. روی گزینه «جستجو» بزنید.
۵. گوگل لنز تصاویر مشابه عکس‌هایتان را نمایش می‌دهد.
۶. در نتایج جستجو کنید تا اطلاعات مرتبط را بیابید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->